Китай має намір знизити обсяги експорту пального.


Китай планує експортувати на 12,4% менше продуктів переробки нафти в листопаді в порівнянні з цим місяцем, повідомляють китайські ЗМІ з посиланням на опитування OilChem.

Цю інформацію повідомляє enkorr.

Загальний експорт палива запланований на рівні 2,54 млн тонн, з них 800 тис. тонн бензину, 180 тис. тонн газойлю та 1,56 млн тонн гасу. Постачання бензину на 3,9% перевищує жовтневі, експорт газойлю запланований на 28% нижче, а гасу буде на 18% менше, ніж у жовтні, також показало опитування.

Темпи обробки на нафтопереробних підприємствах продовжують знижуватись, а експорт також демонструє негативну динаміку. У вересні експорт становив 5,2 мільйона тонн, що на 4,5% менше порівняно з минулим роком. З цієї кількості експорт бензину склав 730 тисяч тонн, що є зниженням на 33% у річному вимірі, тоді як експорт дизельного пального досяг 350 тисяч тонн, що також відзначає суттєве падіння як у порівнянні з минулим роком, так і з попереднім місяцем. Єдиним видом пального, експорт якого зріс, стало авіаційне паливо, збільшившись на 11,8%.

На початку цього місяця Китай оголосив про випуск останньої квартальної партії квот на експорт пального, обсяги якої досягли 9 мільйонів тонн. В основному, ці квоти складаються з очищеного пального, тоді як 1 мільйон тонн призначено для бункерного пального. Близько 6,4 мільйона тонн нових квот отримали державні нафтопереробні підприємства, серед яких такі гіганти, як Sinopec, CNPC і CNOOC.

Ця остання партія дозволить збільшити загальні квоти на експорт палива за рік до 54 мільйонів тонн, йдеться у звіті, що практично не змінилося порівняно з квотами на 2023 рік.

Останнім часом китайські нафтопереробники зіткнулися з проблемою зниження рентабельності: у серпні обсяги переробки знизилися на 10%, досягнувши 12,6 мільйона барелів на добу, оскільки учасники ринку вирішили обмежити виробництво, аби зберегти прибутковість. Водночас вони збільшили запаси на рівні 3,2 мільйона барелів щоденно, що стане найбільшим місячним приростом запасів з 2015 року, зазначають аналітики ING у своєму нещодавньому звіті.

Нагадаємо:

Related posts