Google, Instagram та Amazon виявилися втягнутими у скандал прослуховування своїх користувачів - Техно bigmir)net.
Ілюстраційне фото / Getty Images
Американське видання 404 Media отримало в своє розпорядження презентацію, яку компанія CMG надіслала своїм партнерам — Google, Facebook, Amazon і Bing. У цьому документі підтверджується, що ці корпорації використовують технологію, відому як "Активне слухання".
Ознайомтеся також: Українці проводять більше 11 годин в мережі - аналіз ситуації.
Ця інноваційна технологія, заснована на штучному інтелекті, дозволяє підприємствам фіксувати ключові слова, які користувач вимовляє в безпосередній близькості до їхнього пристрою (наприклад, смартфона). Зібрані дані потім використовуються для формування більш точної та індивідуалізованої таргетованої реклами.
"CMG була premier-партнером Google з моменту зародження програми 11 років тому, була першим медіа-партнером Amazon Advertising і була однією з перших чотирьох компаній у світі, що стали партнерами Facebook з маркетингу", - йдеться в презентації Cox Media Group.
Після того як ці дані були оприлюднені, Google видалила всі згадки про CMG зі своїх платформ. Amazon заявила, що не використовувала технологію Active Listening, а Meta повідомила, що "приступила до перевірки" цієї інформації.
Технологію охарактеризували як інструмент для генерації контекстної реклами шляхом аналізу звукового фону, що фіксується вбудованими мікрофонами в смартфонах, розумних телевізорах та інших пристроях.
Нагадаємо, що раніше ми інформували про можливість, яку мають пристрої Xiaomi – їх здатність виявляти приховані відеокамери.
Дізнайтеся більше: Лише 19% ніколи не стикалися з проблемами: у Viber оприлюднили результати дослідження щодо шахрайства в Україні.
Приєднуйся до нашого Telegram-каналу, щоб бути в курсі найважливіших новин першими!