Другий міжнародний фестиваль медіа-арту UArt Media Fest відбувся в ТРЦ Gulliver: як це виглядало -- Delo.ua


"На цілу годину фасадні екрани ТРЦ Gulliver перетворилися на видовищну артінсталяцію та майданчик для трансляції меседжів художників зі всього світу. Це вкотре підкреслює, що обізнаність міжнародної креативної спільноти про Україну та наші креативні можливості зростає. Ми, як холдер найбільшого медіафасаду Європи, просто не могли не подарувати місту проєкт для становлення Києва як технологічного та креативного центру", - розповіла директорка з маркетингу БФК Gulliver Катерина Жураківська.

Творчі роботи учасників оцінювали професійні судді та провідні фахівці з креативних індустрій, серед яких: режисер і продюсер Алан Бадоєв, художник та перформер Ілля Чічкан, режисер анімаційних фільмів Олег Маламуж, світловий дизайнер і засновник компаній Expolight і Kabluka Light & Digital Sculptures Микола Каблука, підприємниця і СЕО SKVOT Інна Чут, креативна директорка Meet Future Кристина Пальянова, французький художник та арт-куратор Джеремі Оурі, засновниця Digital Arts Blog і арт-кураторка Кансу Пекер, а також інші фахівці.

Серед основних критеріїв оцінки робіт були: змістовність/сюжет, "насиченість" відеоряду (кількість сюжетних поворотів, змін ефектів), якість реалізації, використання різних стилістичних прийомів та вміння їх комбінувати, наявність унікальних елементів у роботі та загальні враження.

"Членам журі довелося впоратися з нелегким завданням: численні роботи та лише дві номінації. Під час обговорення ми дійшли висновку про необхідність запровадження додаткової номінації, адже одна з робіт виявилася вражаючою. Відео оцінювали за різними критеріями. У суддівській кімнаті відбувалися жваві дискусії, адже кожен з нас бачив щось унікальне у конкурсних роботах, які справили на нас велике враження. Я виокремила кілька учасників і впевнена, що ми ще матимемо можливість співпрацювати з ними в майбутньому!" - коментує Кристина Пальянова, креативна директорка компанії MEET FUTURE.

Переможцями стали три дизайнери з України. Вони отримають грошові гранти на розвиток своєї творчості. Зокрема, $3000 і $1000 за перше і друге місце відповідно, а також можливість співпраці з MEET FUTURE, тобто - представляти свої роботи на найбільших медіа-майданчиках світу, у тому числі і ТРЦ Gulliver.

Переможцем конкурсу став український моушн-дизайнер Микита Барко, чий творчий підхід та художня виразність вражають. У рамках заходу Микита продемонстрував вражаючу артінсталяцію в ілюстративному стилі, що носить назву "Спогади".

"В своїй роботі я відмалював і анімував фото України з моєї галереї за 2019-2022 роки, щоб передати свої відчуття, тому і назва роботи "Спогади". Кохаю Київ, кохаю Україну. Впевнений, що кожна робота, яка була представлена цьогоріч на фестивалі - це вагомий внесок в творче майбутнє нашої країни", - поділився переможець другого UArt Media Fest

На другому місці - відеопродюсер Дмитро Зерницький, який вже понад десять років займається виробництвом графіки, співпрацюючи з міжнародними компаніями для створення рекламного, розважального та інформаційного контенту, що передає ідеї, знання та емоції. Його робота "Зелене світло" символізує свободу ідей від кордонів звичного і буденного. Лиш час і зусилля відділяють химерні ідеї від реальності.

І переможець спеціальної номінації "Інноваційний підхід" з роботою "Silence" - український 3D-дизайнер, який створює візуальні шоу для екранів, Xander Hype. Спеціалізується на поєднанні технологій і художнього збагачення, захоплюючи глядачів динамічними 3D-композиціями, що переносять у світ майбутнього.

Related posts