З території прикордонної зони Сумської області евакуювали 38 тисяч осіб, повідомляє обласна адміністрація.
У Сумській області з небезпечних зон вже вивезено більше 38,5 тисяч осіб. /Фото: Сумська обласна військова адміністрація
Голова Сумської обласної військової адміністрації Володимир Артюх під час зустрічі з постійним представником України при ООН Сергієм Кислицею повідомив про процес евакуації мешканців прикордонних районів Сумщини.
Деталі можна описати як елементи, що складають загальну картину або предмет.
В ОВА повідомили, що з прикордонних територій Сумської області евакуйовано понад 38 тисяч мешканців. На даний момент необхідно вивезти ще близько 20 тисяч людей.
Артюх вказав на те, що основним викликом для Сумської області є забезпечення безпечних умов для населення та організація евакуації мешканців прикордонних населених пунктів, які піддаються обстрілам з боку Росії. Іншою важливою проблемою для регіону є забезпечення енергетичної безпеки, оскільки російські війська намагаються знищити об'єкти критичної інфраструктури, і найбільших втрат зазнає саме енергетичний сектор.
В ОВА поділилися інформацією:
Сьогодні ми отримуємо підтримку від відповідних міністерств для відновлення нашої енергетичної інфраструктури. Ми виконуємо всі завдання, поставлені президентом України та урядом, аби забезпечити належний резерв на осінньо-зимовий період. Наразі нам необхідні когенераційні установки, а також генератори для підприємств житлово-комунального господарства, мобільні пересувні підстанції та обладнання для відновлення енергетичних об'єктів.
Кислиця пообіцяв сприяти продуктивній співпраці з міжнародними організаціями, зокрема ООН. Наразі є запит щодо надання генераторів та підстанцій для Сумської області.
Учасники Координаційного штабу, відповідального за обов'язкову евакуацію населення, ухвалили рішення про примусове вивезення дітей разом із їхніми родинами з селища Борова в Ізюмському районі Харківської області. Процес евакуації в безпечні райони триватиме протягом двох місяців. Для організації цієї операції будуть створені спеціальні приймальні та збірні пункти.