Все більше українців на фоні економічних труднощів віддають перевагу недорогим товарам.
Дослідження виявило, яким чином війна впливає на споживчі звички населення України.
Згідно з інформацією, наданою "ЕП" та взятою з "Інтерфакс-Україна", результати соціологічного дослідження, проведеного Центром Разумкова, вказують на те, що близько 44% українців при покупці продуктів орієнтуються на найдешевші варіанти, не зважаючи на їхню якість. Водночас 45% опитаних зазначили, що мають можливість купувати більш якісні, хоча й дорожчі товари.
Ось найважливіші новини без зайвих повідомлень і реклами! Друзі, приєднуйтеся до "5 каналу" в Telegram. Лише за хвилину ви будете в центрі подій.
З початку повномасштабного вторгнення зросла частка громадян, які ледве зводять кінці з кінцями - таких уже 12% (порівняно з 9% у 2021 році). Зросла також кількість тих, хто відчуває себе забезпеченим, але не може дозволити великі покупки (з 6% до 9%).
Дослідження також показало, що відбулися зміни в джерелах доходів населення. Відсоток осіб, які забезпечують своє життя завдяки заробітній платі, зріс з 38% до 54%, в той час як частка тих, хто отримує доходи з пенсій або соціальних допомог, знизилася з 38% до 29%.
Опитування проводилося з 20 по 26 вересня на контрольованих урядом територіях України, де не ведуться бойові дії, і охопило 2016 респондентів. Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3%.
Читайте також: програма грошової допомоги ВПП ООН.