Автор серії Yakuza вважає, що в недалекому майбутньому ігри більше не оцінюватимуть за їхніми масштабами.
Тохісіро Нагосі створює нову гру, в якій планує модифікувати ігрову карту.
Тохісіро Нагосі, екс-креативний директор SEGA та автор серії ігор Yakuza, вважає, що в найближчому майбутньому гравці почнуть менше зосереджуватися на розмірах ігор через величезну кількість проєктів, що заповнюють ринок.
Розробник висловив свою думку в інтерв'ю для видання VGC. Він зауважив, що хоча сьогодні існує не так багато абсолютно нових проєктів, загальна кількість ігор стала настільки великою, що охопити їх усі просто нереально. "Хоча зараз не так багато повністю нових ігор, якщо врахувати закордонні проєкти, їх кількість така, що неможливо спробувати всі. Я вважаю, що для звичайних геймерів кількість консольних ігор може бути трохи перевищеною."
Нагосі вважає, що час, коли якість гри переважно вимірювалася її обсягом, підходить до свого завершення.
Хоча продовжує виходити багато нових тайтлів, мені здається, що епоха ігор, де головним фактором продажів є їхній обсяг, наближається до кінця.
Розробник уже застосовує свою теорію до власного проєкту. Зараз Нагосі разом зі своєю Nagoshi Studios працює над неанонсованою екшн-адвенчурою. Геймдизайнер хоче зменшити обсяги свого проєкту, щоб збільшити щільність контенту, який може запропонувати гра: "Час би вже визначитися з остаточним обсягом, але я все ще думаю, чи достатньо він хороший. Звичайно, у нас є карта, але поточна версія настільки велика, що майже занадто велика. [...] Я думаю це потрібно, щоб правильно пов'язати масштаб карти із задоволенням від гри"
Нещодавно геймдиректорка нової рольової гри від Obsidian розмірковувала про важливість системи романів у RPG. На її думку, якщо персонаж спочатку добре написаний, то гравець прив'яжеться до нього і без романтичних стосунків.