Кольори заходу сонця в поєднанні з мексиканським дизайном: нова колекція Carolina Herrera – ФОТО
Мехіко для Веса Гордона, креативного директора бренду Carolina Herrera, -- джерело нескінченного натхнення. "Зараз це епіцентр усього крутого: архітектури, кіно, кухні, модної фотографії. Усе відбувається тут", -- зізнається він. І ця колекція стала справжнім втіленням духу міста. Лонгрід про шоу в Мехіко зробив журнал Elle, LIGA.Life пропонує стислий огляд колекції і фото.
За кілька днів до показу креативний директор Carolina Herrera привідкрив головний секрет показу: "Палітра кольорів заходу сонця, який освітлює ці вулканічні скелі, стала моїм стартовим пунктом", -- розповів Гордон Вес, -- "Ми створили колекцію, яка нагадує небо над Мехіко під час заходу сонця".
Подіум відкрила модель Ісса Ліш у розкішній сукні, що відтворювала кольори заходу сонця. Гордон продемонстрував своє вміння працювати з вечірніми силуетами, додаючи яскраві акценти: об'ємні банти, блискучі паєтки, виразні рюші та довгі шлейфи. При цьому бренд зберіг свої основні елементи — квіти, драматизм і розкіш отримали нові форми, наповнені мексиканським духом.
Силуети, натхненні 50-ми та 60-ми роками, вражають своїм шармом: вузькі брюки, сукні з вирізом у вигляді сердечка, вишукані аксесуари у формі маленьких клатчів, туфлі кольору лайма та об'ємні прикраси – все це формує атмосферу елегантного ретро.
Окремою родзинкою колекції стала співпраця з мексиканськими ремісницями. Чотири майстрині з різних регіонів країни внесли у колекцію унікальні елементи:
"Це була справжня співпраця. Я лише давав ідеї та напрямки, а вони втілювали це у власному стилі. Саме партнерство з місцевими майстрами надає колекції особливого звучання", -- пояснює Вес Гордон.
Справжньою родзинкою шоу стала демонстрація колекції джинсів, розроблених у партнерстві з брендом Frame. Моделі в кольорах календули та характерному червоному від Carolina Herrera відповідають запитам сучасних жінок: "Що обрати, якщо не сукню?"
Ця колекція є першою для бренду, яка представлена у форматі "побачив — купив". Вже після показу моди, речі стали доступні для покупки. "Ми прагнули забезпечити нашим клієнтам можливість миттєво придбати те, що їх вразило, без необхідності чекати кілька місяців", — зазначає Вес Гордон.