Ілон Маск анонсував нові безпілотні транспортні засоби – роботаксі Cybercab та Robovan.


Генеральний директор Tesla Ілон Маск на події в кіностудії Warner Bros у Каліфорнії презентував нове автономне роботаксі під назвою Cybercab. Перед виходом на сцену Маск протестував роботаксі, здійснивши коротку демонстрацію на вулицях неподалік студії, повідомляє TechCrunch.

У таксі без водія від Tesla відсутні як кермо, так і педалі. Автомобіль обладнаний двома дверима, які відкриваються подібно до крил метелика, повідомляє Bloomberg.

У салоні автомобіля є простір лише для двох осіб, перед якими розміщений сенсорний дисплей. Процес підзарядки відбувається не через звичайний зарядний пристрій, як у більшості електрокарів, а за допомогою "індуктивної зарядки", що є формою бездротової енергії.

Ціна на CyberCab складе "менше $30 тисяч", а вартість поїздки становитиме 30-40 центів за милю. Як зазначив Маск, він сподівається, що виробництво роботаксі розпочнеться до 2026 року, або "не пізніше 2027 року". "Я маю схильність бути трохи оптимістичним щодо термінів", - додав мільярдер.

Маск також представив безпілотний фургон Robovan, здатний перевозити до 20 пасажирів. Інформації щодо вартості та термінів початку виробництва поки немає.

У заході також були представлені гуманоїдні роботи Optimus, які Tesla вже демонструвала раніше. Під час презентації ці роботи пересувалися серед присутніх, виконували танці та навіть готували коктейлі. Як зазначив Ілон Маск, у майбутньому ці роботи зможуть виконувати роль помічників для людей. Наприклад, вони зможуть вигулювати собак, піклуватися про дітей і стригти газон. Орієнтовна вартість такого робота складе від 20 до 30 тисяч доларів.

На думку Маска, повністю автономні транспортні засоби будуть безпечнішими, ніж ті, якими керує людина, і навіть зможуть приносити прибуток своїм власникам за рахунок здачі в оренду для поїздок.

На його думку, Cybercab нагадує ліфт: "Просто натискаєш кнопку і все". Гості презентації мали змогу особисто протестувати роботаксі.

Водночас провідні інженери відзначають, що Cyberсab і Robovan - "це великий шматок металу, що рухається дорогами на високих швидкостях, тому проблеми безпеки дуже важливі. Дослідницька спільнота "не впевнена в тому, що стиль роботи Tesla може забезпечити гарантії безпеки, які хотілося б".

На сьогоднішній день розроблено приблизно 50 робочих прототипів безпілотних автомобілів, які не мають традиційних елементів управління для водія, що забезпечує повну автономність перевезень.

Related posts