''Це всього лише ілюзія'': викладачка озвучила несподівану причину, чому учні мають гірші результати навчання в дистанційному режимі порівняно з традиційними заняттями.
Діти почали показувати гірші результати в дистанційному навчанні порівняно з очним не через саму форму навчання. Адже онлайн-формат виявив уже наявну проблему: багато учнів не виявляють бажання отримувати освіту, оскільки в їхніх сімʼях це не сприймається як важлива цінність.
Цю думку висловлює вчителька інформатики Людмила Булигіна на своїй особистій сторінці у Facebook. Вона зазначає, що в Україні склалося враження, ніби дистанційне навчання негативно вплинуло на рівень освіти.
Однак не врахували, що сучасні технології значно підвищили якість доступу до контенту, пропонуючи зовсім інший рівень. Як зазначила вона, ефективність хорошого онлайн-уроку може перевершити традиційний урок з некомпетентним вчителем.
"Існує думка, що дистанційне навчання знизило якість освіти. Однак варто врахувати, що сучасні технології значно покращили цю якість, забезпечивши доступ до контенту високого рівня. Онлайн-урок від кваліфікованого викладача може бути набагато продуктивнішим за традиційний урок, проведений некомпетентним вчителем", - зазначає педагог.
"Віддалене навчання лише виявило існуючу проблему: більшість людей не прагнуть до навчання, оскільки це не є сімейною цінністю. Якщо ж така цінність присутня, то знайти способи навчання не складає жодних труднощів. Хіба що можуть бути проблеми з інтернет-з'єднанням, але й це питання можна вирішити," - зазначає вона.
Булигіна підкреслює, що рідко хто звертає увагу на те, що частка учнів, які мають бажання вчитися, залишилася незмінною, проте їх освітній рівень покращився. Одночасно, широке відкриття іноземних освітніх ресурсів та активний розвиток українського контенту роблять процес навчання більш захоплюючим і ефективним.
Раніше OBOZ.UA повідомляв, що в Україні спостерігається зниження числа дітей, які отримують освіту в дистанційному форматі.