Apple "підтримує" Китай: компанія займається розробкою акумуляторних технологій, які перевершують американські аналоги.
Згідно з повідомленнями, батарея Blade, яка на сьогодні є основною характеристикою китайських автомобілів BYD, була розроблена завдяки первісному фінансуванню від Apple.
Apple співпрацювала з китайською компанією BYD протягом кількох років у рамках свого автомобільного проєкту, який наразі призупинено. Основна увага була приділена розробці акумуляторів з великим запасом ходу. Цю інформацію повідомляє Interesting Engineering.
Ця співпраця, яка донедавна залишалася в таємниці, зіграла ключову роль у формуванні сучасних технологій акумуляторів, згідно з різними повідомленнями джерел.
Співпраця розпочалась приблизно у 2017 році. Обидві компанії об'єднали свої зусилля для розробки акумуляторної системи на основі літій-залізо-фосфатних елементів (LFP). Їхня мета полягала у створенні більш безпечних та ефективних акумуляторів для електричних автомобілів (EV).
Технологія була розроблена з метою забезпечення більшого діапазону дії та підвищеної безпеки в порівнянні з традиційними акумуляторами електрокарів, що використовувалися на той момент. Хоча Apple не має прав на існуючу технологію акумуляторів Blade від компанії BYD, ця співпраця демонструє, наскільки серйозно технологічний гігант ставиться до своїх планів щодо виходу на автомобільний ринок.
Протягом минулих десяти років компанія Apple інвестувала приблизно 1 мільярд доларів щорічно у свій автомобільний проєкт, який неодноразово згадувався як один із можливих "наступних великих досягнень". Однак у лютому цей проєкт був офіційно закритий.
Акумуляторна система, створена у партнерстві між Apple та BYD, була спеціально адаптована для електромобіля, який планує випустити Apple. Інженери Apple застосували свій досвід для оптимізації конструкції акумулятора та системи теплового управління, тоді як BYD забезпечила виробничі потужності та інновації в елементах на основі LFP.
Ця співпраця принесла важливі дані, хоча Apple ніколи не мала у своєму розпорядженні технології акумуляторів Blade.
Акумулятор Blade від компанії BYD тепер є ключовим компонентом у всіх їхніх електромобілях, що сприяє зростанню обсягів продажів. У 2023 році BYD реалізувала 3 мільйони електричних та гібридних транспортних засобів, що є вражаючим показником у порівнянні з лише 179 054 одиницями, проданими три роки тому. Цей досягнення дозволило BYD на деякий час випередити Tesla, ставши найбільшим у світі постачальником електромобілів та закріпивши свою позицію як провідного автовиробника.
Співпраця між компаніями розпочалася майже десять років тому, коли Apple шукала ключові технології для свого автомобільного проекту. За інформацією, інженери BYD представили ранні варіанти своєї батареї Blade, які вразили керівництво Apple своїм потенціалом у сфері безпеки та ємності. На той момент Apple вже займалася розробкою різноманітних акумуляторних технологій, включаючи нікелеві та лужні батареї, інвестуючи значні кошти в створення акумуляторних блоків. Основною метою цього партнерства було об'єднати зусилля обох компаній для розробки безпечної акумуляторної системи з великою дальністю для електромобіля Apple.
Ця співпраця, яка донедавна залишалася в таємниці, зіграла ключову роль у формуванні сучасних технологій акумуляторів, згідно з різними повідомленнями джерел, знайомих з проєктом. Обидві компанії разом працювали над системою акумуляторів з використанням літій-залізо-фосфатних елементів (LFP). Їхньою метою було створити безпечніші та ефективніші акумулятори для електромобілів. Технологія була розроблена з метою забезпечення більшого діапазону дії та підвищеної безпеки в порівнянні з традиційними акумуляторами електрокарів, що використовувалися на той момент. Хоча Apple не має прав на існуючу технологію акумуляторів Blade від компанії BYD, ця співпраця демонструє, наскільки серйозно технологічний гігант ставиться до своїх планів щодо виходу на автомобільний ринок.
Протягом минулих десяти років компанія Apple інвестувала приблизно 1 мільярд доларів щорічно у свій автомобільний проєкт, який неодноразово згадувався як один із можливих "наступних великих досягнень". Однак у лютому цей проєкт був офіційно закритий. Однак автомобільний проєкт Apple не став повною втратою. Робота, виконана в технології акумуляторів, допомогла компанії розробити інші продукти, такі як гарнітура Vision Pro і процесор Neural Engine AI, який сьогодні є в багатьох пристроях компанії. Це також заклало основу для зростаючого інтересу Apple до робототехніки, продемонструвавши, як скасований проєкт все ще може стимулювати інновації несподіваним чином.
Раніше у Фокусі йшлося про альтернативу Toyota Land Cruiser 300 від бренду BYD. Модель BYD Leopard 8 є 5,2-метровим повнорозмірним позашляховиком з трьома рядами сидінь. Її потужна гібридна система, що розвиває 680 кінських сил, забезпечує розгін до 100 км/год всього за 4,8 секунди.